dissabte, 14 de març del 2009

Malgrat que la meva professió té molt a veure amb les paraules, m'hi he resistit llargament a obrir un blog, principalment per una qüestió de (in)disciplina. Em desencisava pensar que el dia a dia m'impediria alimentar convenientment un diari electrònic i acabaria deixant un hortet erm a la xarxa, o bé considerar que, per contra, m'obligaria a penjar posts fora d'hores, apressadament, i no tindrien ni suc ni bruc (si parteixo de la premissa, optimista, que algunes reflexions, en tindran, de suc).

A la fi, però, en un rampell afavorit per una ridícula convalescència (ridícula per mínima, en dies) i per l'afany d'atènyer un espai propi que m'eviti la molèstia de deixar-me res al pap, m'hi llenço.

La meva intenció és que aquest blog sigui una eina útil per compartir idees, testar reflexions i tractar d'entendre una mica més el món que ens ha tocat viure. Comunicació, cultura, política, història, gastronomia, no hi poso límits als continguts del blog. Les vostres aportacions seran benvingudes.

Fins aviat.

4 comentaris:

  1. Doncs benvingut, et llegirem i ja t'enllacem a la nostra llista de molletans i blocaires.
    Un petó.

    ResponElimina
  2. Benvingut a la cultureta dels blocs. Espero que aquesta experiència et sigui molt profitosa i que per a qui et lleguim ens serveixi per anar intercanviant opinions amb tú, que sempre és enriquidor.

    Salut!

    ResponElimina
  3. Visca la (in)disciplina Ramonet! Ja m'he suscrit via RSS als teus posts. Sort amb tot i una abraçada.

    ResponElimina
  4. Suscrit als RSS.
    Els fabulosos cadillacs es tornen a reunir. Stop. Es hora de tornar a quedar per a un concert. Stop. More to follow...

    ResponElimina