Des de la meva incipient condició de blocaire vull mostrar la meva solidaritat vers aquest malaguanyat jove, Omid Mirsayafi, i la indignació que em produeix haver de seguir lamentant l'estretor de mires que presideix la mentalitat d'aquests (i altres) gestors de milions de vides. I quin gest més adequat per honorar la memòria de l'Omid que maleir l'Ali Khamenei i els seus corifeus i desitjar que tots els salvadors d'ànimes alienes puguin ser cessats, sense haver-los d'indemnitzar amb 45 dies per any (anava a dir, treballat)... viscut.
Per saber més de la notícia (http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7953738.stm).
Per no quedar-me amb l'agror d'aquest trist episodi, arreplego uns enginyosos epigrames de l'escriptor empordanès Fages de Climent i canvio l'ànim. Us reprodueixo dues perles d'eros explícit:
L'amor és una sageta
que sol penetrar pels ulls
i s'esmuny per la bragueta
//////
Més profit et farà el Kempis*
el dia que ja no trempis
*Tomàs de Kempis és autor d'un tractat de moral cristiana titulat 'Imitació de Crist'
I l'última que dedico a la flamant fundació Príncep de Girona i que originàriament l'autor adreçava a Dom Joan, pare de Joan Carles I:
Si en català no enraona
el Borbó amb novell estil
que no es mogui d'Estoril
el comte de Barcelona
Molt bé Ramon! (molt bo en Fages de Climent, que fa honor a la seva condició d'empordanès).
ResponEliminaAixò de trobar-te navegant per la xarxa i no voltant pels carrers de Mollet és apassionant.
Pensa que a la xarxa les paraules no se les endú el vent. I que el temps passa, però que internet perdura.
Oriol López